fbpx

O mnie

KILKA SŁÓW O MNIE

Nazywam się Dominika Chochrek i pomagam wykreślić nadmiar zadań z listy to-do przedsiębiorców, dzięki czemu zyskują więcej czasu dla siebie oraz dla swojego rozwijającego się biznesu.

Wcześniej przez prawie 5 lat pracowałam w działach HR w różnych branżach, ale głównie w IT. Nauczyło mnie to bardzo dużo nie tylko z dziedziny rekrutacji

i budowania marki pracodawcy, ale również prowadzenia social mediów, researchu oraz bardzo rozwinęło moje umiejętności miękkie. 

 

Łącząc te doświadczenia z moimi zainteresowaniami i kreatywnością, której czasem brakowało mi w codziennej pracy biurowej, postanowiłam, że pora na zmiany. Wirtualna asysta okazała się być zawodem dla mnie. Pozwala mi pracować zdalnie, na własnych zasadach. Poza tym, uwielbiam zadaniowy czas pracy. 

 

Bardzo ważna jest dla mnie organizacja własnego dnia, głównie dzięki robieniu list to-do. Pozwala mi to na zrobienie dokładnie tego co planowałam zrobić danego dnia, zgodnie z ustalonymi zadaniami i terminem. Poza tym, dążę do ciągłego poszerzania mojej wiedzy i wirtualna asysta pod tym względem mi wydaje się być idealną pracą dla mnie – uczę się nie tylko narzędzi, ale i branż moich klientów.

Myślisz o zatrudnieniu wirtualnej asystentki?

Porozmawiajmy

Umów się ze mną na krótką rozmowę, aby dowiedzieć się jak mogę wesprzeć Twój biznes.